İzmir Kitap Fuarı Alışverişim: 2


İzmir Kitap Fuarından aldığım kitaplardan biri Novella Yayınlarından diğeri de Yakamoz Yayıncılıktan. Bu kitapların tanesini de 10tl ye aldım. Deniz Feneri Yolu kitabı merak ettiğim ve okumayı çok istediğim bir kitaptı. Debbie Macomber'ın diğer kitapları gibi bunu seveceğimden de eminim.

Menekşe Kokulu Hikayeler kitabının da kapağı ve kokusu dikkatimi çekti. Üzerinde kokulu kitap yazıyordu önce inanmadım ama gerçekten kokuyor, hem de menekşe mis gibi. Bu iki güzel kitabın arka kapak yazılarını sizlerle paylaşayım.


DENİZ FENERİ YOLU - Debbie Macomber
Arka Kapak Yazısı

Her kadının bir hikâyesi vardır

Sevgili Okur.
Henüz beni tanımıyorsun. Fakat bu durum birazdan değişecek çünkü seni evime, yaşadığım yere davet ediyor; ailem, arkadaşlarım ve komşularımla tanışmanı istiyorum. Gel hadi, hikâyelerimizi öğren, hatta belki sırlarımızı da

Yolunuzun kesiştiği her insanın az veya çok hayatınıza bir şey kattığı gerçeğini bilirsiniz. İnsan ilişkileri üzerine özellikle eğilen, hayatın içinden seçtiği olaylardan yola çıkarak yazdığı romanlarıyla geniş kitlelerin beğenisini kazanan Debbie Macomber, bu kez yeni karakterlerin birbirilerine geçmiş hikâyeleriyle karşınıza çıkıyor. Hiç bilmediğiniz ama tanımaktan büyük keyif alacağınız bu insanların yaşamlarına dahil olurken kimi zaman sevinecek, kimi zaman üzülecek, şaşırtıcı olaylara tanık olurken çoğu zaman heyecanlanacaksınız.


Debbie Macomberın, büyüleyici kalemiyle duyguları harekete geçirme konusunda özel bir yeteneği var. Cedar Cove serisi bunu bir kez daha doğruluyor.
Publishers Weekly

Debbie Macomberın yeni serisi Cedar Cove için harikulade bir başlangıç. Serinin ilk kitabı Deniz Feneri Yolunda karşınıza çıkan karakterlerle dost olmaya, kendinizi onlardan biri gibi hissetmeye hazır olun.
Reader to Reader

Gerçek hayattan esinlenerek yazdığı romanlarıyla tanınan Macomber, etkileyici karakterlerden oluşan yeni serisi Cedar Coveda insan ilişkilerinde yaşanabilecek her tür sorunu aşk, umut ve hoşgörüyle buluştururken
okuru adeta büyülüyor.
Booklist

MENEKŞE KOKULU HİKAYELER - Ender Haluk Derince
Arka Kapak Yazısı

Okurken içinizi huzurla dolduracak, yüreğinizi ısıtacak, iyilik, sevgi, dostluk ve mutluluğu dile getiren birbirinden güzel 69 adet hikayeden derlenen bu kitapla hayata keyifli bir mola verip kargaşadan sıkıntılardan uzaklaşacaksınız.

Yorumlar

  1. Başakcığım keyifli okumalar dilerim.
    Uzun bir süre kitap almıyacağım.
    Okunmayı bekleyen o kadar kitap var ki.
    Üzülüyorlar okunmadıkları için.
    Haklılarda :)
    Yorumlarını bekliyorum :)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gülaycım, aslına bakarsan benim kitapligimda da okumayı bekleyen kitaplar fazla ama kitap fuarına gidince dayanamadım :) hatta yer sıkıntısı bile çekiyorum :( yorumları paylaşmak keyifli olacak :))

      Sil
  2. Sepete ekledim . Ama hali hazırda bekelyen 12 kitap var :( Onlar bitince alırım artık .

    YanıtlaSil
  3. Okunmayı bekleyen ne kadar kitap olursa olsun fuardan illa kitap alınır :)
    Ben mesela en son gün 30'a tamamladım fuardan aldıklarımın sayısını :)

    Keyifli okumalar...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Oooo siz epey kitap almışsınız fuardan, benim aldığım 5 tane kitap çok çok az kaldı sizinkilerin yanında :)) Ben de dayanamadım aldım ama evde de oldukça fazla kitabım okunacak...
      Size de keyifli okumalar.

      Sil
  4. O kitap fuarını bırak kitap sarayları bile baştan çıkartıcı. Elbiseden bile fena, almasan içine dert. Güle güle oku.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle dediğiniz gibi gittiniz mi eliniz boş dönemiyorsunuz. Teşekkür ederim...

      Sil

Yorum Gönder