Peki Hayatınız Bir Oyun Olsaydı...

Özellikle toplu taşıma araçlarını çok kullandığım şu günlerde oldukça dikkatimi çeken, herkesin elinden düşürmediği tabletler ve cep telefonları. Tabi ki bu cihazlarda oynanan çeşitli oyunlar. Hepimiz en az bir sefer bu oyunlardan oynamışızdır ya da oynuyoruz. Her bölüm atladığımızda sevinip bir sonraki bölümde karşımıza ne çıkacak diye merak ediyoruz değil mi? Ya bir bölümde sıkışıp kalınca....

Günlerce hatta haftalarca aynı bölümü oynayınca içimizi bir sıkıntı basıyor değil mi?

“Off yine olmadı yaa”

“Hakkımda kalmadı ne yapacağım şimdi”

“Bugün kararlıyım bu bölümü geçeceğim”

“Bir sonraki bölümde ne var acaba çok merak ediyorum”

diye kendi kendimize çok konuşmalarımız oluyor...

Bir sonraki bölümü merak edersiniz her zaman Belki daha zordur ya da daha kolay. Bunu da geçmeden bilemezsiniz.

Sonuç olarak neler yapabiliriz, seçeneklerimize bakalım,

  • Oyunu oynamaktan sıkılıp cihazınızdan kaldırabilirsiniz.
  • İnatçılığınız tutar takıldığınız bölümü geçmeden rahat edemezsiniz.
  • Ya da peşini bırakır aklınıza geldikçe uğraşırsınız.


Şimdi de asıl soruya gelelim...


Peki Hayatınız Bir Oyun Olsaydı...

Elinizdeki cihazınızda oynadığınız oyunun kendi hayatınız olduğunu düşünün bir an. Ve bir bölümde sıkışıp kaldınız. Sıkıştığınız noktanın bir sonraki adımında neler var bilmiyorsunuz.

Daha mı kolay?

Daha mı zor?

Bu durumda ne yapardınız?

  • İnatçı kişiliğinizi sergiler sıkıştığınız bu noktadan çıkmaya mı çalışırsınız?
  • Rahat kişiliğiniz öne çıkar mücadeleden vazgeçer misiniz?
  • Yoksa her şeyi bırakıp sıkıştığınız noktadan çok uzağına kaçmaya mı çalışırsınız?

Ben ne mi yaparım?

Hiçbir zaman rahat bir kişilik sergileyemedim. Bırakıp kaçmak asla bana göre değildir.

Peki ya siz?




Not: Görseller web'ten alıntıdır.

Yorumlar

  1. Hayatım oynadığım oyun olsa o risklere hiç girmezdim.

    YanıtlaSil
  2. Ya oyun oynamayı çok sevmem. Severimde sevmem çok çabuk sıkıldığım için çoğu zaman başlamıyırum bile . Ama hayat oyun olsa vazgeçmezdim :)

    YanıtlaSil
  3. Bir kere başlayınca bitirmek de farz oluyor. Kaçmak istesem de cepheye hep sürülüyorum.

    YanıtlaSil
  4. :D Bir keresinde dolmuşta flappy bird oynuyordum. Amcanın biri bir kişi uzatırmısın evlat deyince düşürüp kırmıştım :D O günden beri oynamıyorum. Konuya gelirsek eğer. Hayatım oynadığım oyun olsa risklere girerdim. Çünkü zaten risk alarak yaşıyorum . :D Güzel bir paylaşım olmuş .Emeğine sağlık efendim.

    YanıtlaSil

Yorum Gönder