Okuma Şenliği / Yaz 2014 1. Ay Durum Raporu


Herkese Merhaba!!
Okuma Şenliği - Yaz 2014 de ilk ayı geride bıraktık. Benim için pek parlak geçmedi. Biliyorsunuz son zamanlarda yazı yazamıyorum ama her fırsatta okumaya devam ediyorum. Yine de diğer okuma şenliklerine göre çok düşük bir performans sergilediğimi açık açık söylemeliyim. Mesela hiç çoklu kategori bitiremedim. Puanım da oldukça az :(

Neyse lafı fazla uzatmadan Okuma Şenliği'nin ilk ayında bakalım neler okumuşum. Bu arada okuduklarımın yorumlarını sizlerle henüz paylaşamadım. Ama en kısa zamanda yazılarımı hazırlayacağım.

3. Kategori(10 puan): Bir şiir kitabı
Sen Bana Bakma Ben Senin Baktığın Yerde Olurum - Özdemir Asaf - Yapı Kredi Yayınları - 120 Sayfa

9. Kategori (10 Puan): Yabancı bir yazardan bir öykü kitabı
Mavi Köpeğin Gözleri - Gabriel Garcia Marquez - Can Yayınları - 143 Sayfa

15. Kategori(10 puan): Bir masal kitabı
Masal Güneşi - Yakamoz Yayınları - 247 Sayfa

19. Kategori(10puan): Halen yazmaya, üretmeye devam eden bir edebiyatçıdan (yazar, şair, araştırmacı...) bir kitap
Siliniş - Tess Gerritsen - Martı Yayınları - 416 Sayfa

29. Kategori(Her bir kitap 10 puan tüm kitaplar okunursa ekstradan 30 puan, toplamda 70 puan): Şimdiye kadar hiç kitabını okumadığınız dört yazardan birer kitap. Yazarlardan ikisi Türk, ikisi yabancı, ikisi kadın, ikisi erkek olmalı
Kanlı Tutku - Osman Aysu - Sonsuz Kitap - 320 Sayfa

5 Kitap okuduğum için 5*10=50 puan
Toplam 1246 sayfa okuduğum için 12 puan
Genel toplam 50+12= 62 puan

Bir sonraki ay da daha yüksek puanlar kazanmak ümidi ile...

Yorumlar