6. Sonsuz Kitap Mutluluğu Blog Turu: Karanlık Zafer - Robin LaFevers / Kitap Yorum


Evet, herkese tekrar merhaba.

Bir turumuzun daha sonuna geldik. Kendimce çok farklı bir türde kitap okuduğumu söyleyebilirim. Çünkü fantastik türdeki kitapları daha önce neredeyse hiç okumadım. Ölümün Hizmetkarları serisi benim için ilklerin arasına girdi diyebilirim.

Sıradışı hikayesi olan, çok farklı ve doğaüstü güçlere sahip karakterleri olan bir kitaptı. Aslında serinin iki kitabı da aynı özelliklere sahipti. Ölümcül Merhamet ve 6. turumuzun kitabı Karanlık Zafer.

İlk kitapta Ismae 'yi okuduk ve 5. turumuzda bu kitaptan bahsettik sizlere. Serinin 2. kitabı ise Sybella'yı anlatıyor ağırlıklı olarak. Sybella, d'Albret'in kızı. Serinin ilk kitabında tanışmıştık kendi ile. Okuyanlar hemen hatırlayacaktır bu karakteri. Hatta Karanlık Zaferi okumayanlar da biraz şaşıracaktır...

Karanlık Zafer kitabında daha çok Sybella ve onun hayatı ile ilgili olaylar geçiyor. İlk kitapta tanıştığımız karakterlere de tabi ki yer verilmiş bu kitapta da. Sybella, Manastırda eğitimini en iyi şekilde aldıktan sonra verilen görev üzerine d'Albret'in sarayına gönderiliyor. İşte bütün olaylar o noktadan sonra başlıyor. Sybella'ya verilen görev nedir? Görevi başarılı bir şekilde yerine getirecek midir?

Yine hareketli bir macera ve akıcı anlatım sizlerle birlikte bu kitapta da. Fantastik tarzda kitapları seviyorsanız ve özellikle de serinin ilk kitabını okuduysanız, bu kitabı da mutlaka okumalısınız...

Ben keyifle okudum

Size de keyifli okumalar.

DEX Kitap ailesine 5. ve 6. turumuzu gerçekleştirmek için yapmış oldukları tüm katkılarından dolayı teşekkür ederiz...

Yorumlar

  1. Merhaba,

    Blogunuza denk geldim, takibe aldım. Sizi de bloguma beklerim, http://makyajcigeldihanim.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil

Yorum Gönder