Kış Okuma Şenliği 2014 / 1. Ay Raporum


Merhabalar...
,Kış Okuma Şenliği 2014 de ilk ay bitti. Sadece 5 kitap okuyabildim. Geçtiğimiz iki okuma şenliğini düşünürsek iyi sayılabilecek bir performans :) Devamını getirmek ümidiyle...

Evet, işte benim ilk ay raporum...


1. Kategori (10 puan): Altın Kitaplar Yayınevi'nden bir kitap.
Çatıdaki Nefes / V. C. Andrews / Altın Kitaplar / 320 sayfa

4. Kategori (10 puan): Adında bir akrabalık ilişkisi geçen bir kitap.
Kocan Kadar Konuş / Şebnem Burcuoğlu / DEX / 220 Sayfa

5. Kategori (10 puan): Bir şiir kitabı.
Sevda Sözleri / Cemal Süreyya / Yapı Kredi Yayınları / 329 Sayfa

8. Kategori (10 puan): İsminde kış mevsimini çağrıştıran bir kelime geçen veya olayların karda kışta geçtiği bir kitap.
Kar Tanelerinin Bir Bildiği Var / Debbie Macomber / Novella Yayınları / 226 Sayfa

16. Kategori (10 puan): Bir aşk romanı.
Belalı Korumam - Corleonis Canan A. Düzgan - 496 Sayfa

5 Kitap: 5*10=50 Puan
Toplam 1591 Sayfa= 15 Puan
Genel Toplam: 15+50= 65 Puan

Yorumlar

  1. çok cici bir blogunuz var. sizi takibe aldım bana da muhakkak beklerim http://ciziyorumdikiyorum.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
  2. Merhaba. Ben 'Kar Tanelerinin Bir Bildiği Var' adlı kitap hakkında bir kitap yorumunuzu aradım ancak bulamadım. Yardımcı olabilir misiniz?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba. Kitabı okudum ancak henüz yorumunu yayınlayamadım. Kitap Debbie Macomber'ın keyifle okunan kitaplarından biri. Okumak isterseniz, tavsiye ederim.

      Sil
  3. Çatıdaki nefes ne güzel kitaptı.. elinize sağlık çok güzel yazmışsınız.
    Bana da beklerim.. beautycoma.blogspot.com

    YanıtlaSil

Yorum Gönder