13. Sonsuz Kitap Mutluluğu Blog Turu : Rüyalar Gerçek Olsa / Müjde Aklanoğlu - Alıntılar


Seni bir tek ben ben yaralar, yaralarını da bir tek ben sararım Serçe! Senin yaran da ilacın da ben olurum...
*****
Göğsüne öküz oturmamıştı ama kalbi atarken zorlanıyor, eziliyor, acıyor ve için için kanıyordu.
*****

Hayat daha güzeldir, yol verdiklerini bir daha görmezsen...
*****
Ayrılık aşkın kankasıydı...
Vuslat düşmanı...
*****
Dilediğin kadar kalabalıkta kal, sol yanın seninle değilse, yarım kalırsın...
*****
Bir görsen bende can bulmuş seni...
Rüyalarımdaki seni kıskanırdın...
*****
Sus be yüreğim...
Ben de biliyorum bu katilden bir alim olmayacağını...
Ama umut ediyorum işte...
*****

Ve bazen unutmak için uyumak gerekir...
*****
Senin en güzel yanın ne biliyor musun?
Suskun olman...

Not: Görseller için Pamuk Şeker'e teşekkür ederiz...

Facebook sayfamızdaki çekilişimize katılmak için geç kalmadınız...

Yorumlar