İyi ki Doğdun "Kalemimden Yazılar"


Aslında bu yazı biraz geç kaldı.  Yeni fırsat bulabildim bilgisayara oturmaya. Evet 28 Mart benim blogumun doğum günü.

İyi ki doğdun "Kalemimden Yazılar"

Tam 3 sene önce başladı herşey. Çok güzel insanlar tanıdım, paylaşımlarda bulundum, öğrendim, bazen de fikir verdim. Harika takipçilerim oldu. Hepinize çok teşekkür ederim.

En önemlisi de öğrendim ki blogunuza emek vermeden  başaramazsınız. Yoğun hayatımdan dolayı yazı sıklığı çok fazla değil, biliyorum. Ama benden vazgecmediginiz için de ayrıca teşekkür etmek istiyorum.

Ben hep burda olacağım, umarım uzun yıllar bu günü beraber kutlarız.

Görüşmek üzere...

Doğum günün kutlu olsun "Kalemimden Yazılar"

Yorumlar

  1. Kalemimden Yazılar daha nice yıllar yaşasın, biz de keyifle okuyalım, sevgiler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim hep beraber nice yıllar yazalım. :))

      Sil
  2. O zaman blogunun doğum günü kutlu olsun :-) Umarım daha uzun yıllar yazarsın, biz de okuruz.

    YanıtlaSil

Yorum Gönder