İzmir Kitap Fuarı Alışverişi 1: Algernon'a Çiçekler / Daniel Keyes


Kitap Adı:  Algernon'a Çiçekler

Yazar Adı: Daniel Keyes

Yayınevi: Koridor Yayıncılık

Sayfa Sayısı: 325

Arka Kapak Yazısı

Çok düşük bir IQ ile doğan Charlie, bilim adamlarının, zeka seviyesini artıracak deneysel ameliyatı gerçekleştirmeleri için kusursuz bir adaydır. Bu deney Algernon adındaki laboratuvar faresinde test edilmiş ve büyük bir başarı elde edilmiştir. 
Ameliyattan sonra, Charlie'nin durumu günlüğüne yazdığı raporlarla takip edilmeye başlanır. İlk yazdığı raporlara çocuksu bir dil ve imla hataları hakimdir. Ve sonra ameliyat etkisini göstermeye başlar. Charlie artık, insanların kendisiyle dalga geçemeyeceğini ve bir sürü arkadaş edineceğini, aşık olduğu kadına açılabileceğini düşünür. Fakat zekası normalin çok üstüne fırladığından, çevresinde yadırganır, kıskanılır ve istemiş olduğu arkadaşları edinmekte yine başarısız olur ve yine yalnızdır...

Bu deney, son derece önemli bir buluş olarak görülüyordu, ta ki Algernon'da ani bir gerileme baş gösterene kadar... Acaba Charlie'de de aynı gerileme olacak mıydı?

"İnandırıcı, sürükleyici ve oldukça dokunaklı bir hikaye." 
-New York Times-

"Heyecan verici bir günlük… Bu kitaptaki bazı sahneleri hayatım boyunca aklımdan çıkarabileceğimi sanmıyorum." 
-The News & Observer-

"İnsanı içine çeken bir roman, özgün… Önemini uzun süre kaybetmeyecek bir hikaye." 
-Library Journal-

Yorumlar

  1. pazar günü olacak kitap fuarına gitmeyi düşünüyorum orada bulurum inş.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Koridor Yayıncılık standında bulabilirsiniz...

      Sil
  2. İzmirli olunca nerede bir İzmir li blog görsem uğrarım şirin güzel bir blog emeğine sağlık. kitap fuarlarında dolaşmak zevklidir.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle ben de çok seviyorum kitap fuarlarini :) teşekkür ederim.

      Sil
  3. güzel etkileyici bir kitaba benziyor, çok teşekkürler:)
    blog keşif etkinliğinden geliyorum, blogunuzu gfcde takibe aldım bende beklerim! sevgiler:') http://meleksalman.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoşgeldiniz ne iyi yaptınız. Ben de takipteyim sizi :)

      Sil

Yorum Gönder