Kitap Yorumu: Mevsim Apartmanı - Sumru Uzun

mevsim apartmanı kitap ile ilgili görsel sonucu

Herkese Merhaba!

Uzun bir aradan sonra sizlerle birlikte olmak harika. 

Bugün Sumru Uzun imzalı Mevsim Apartmanı kitabından bahsedeceğim. Sumru Uzun'u bir çoğunuz @fiyonkmakarna ismi ile instagramdan takip ediyorsunuzdur. Ben de takipçilerinden biriyim. Kitabının çıktığını duyunca okumak için epey meraklandım. Hatta İzmir Kitap Fuarı'nda kendisine imzalatma hayalim vardı. Ancak imza günü hafta içi olunca ben de çalışıyor olunca malesef sadece kitabını almak ve okumakla yetinmek zorunda kaldım.

Kitap toplam 12 hikayeden oluşuyor ve mevsim apartmanında geçiyor. Ocak, Şubat, Mart...... Aralık'a kadar her ay için bir hikaye yazılmış. Aralarında beni çok etkileyen hikayeler olduğunu söylemeden geçemeyeceğim. Hepsi hayatın içinden kahramanlarla yazılmış çok doğal hikayeler.

Kitabı okurken ben çok keyif aldım. Düşündüren, ağlatan, güldüren hikayelerin içinde kendinizden de bir şeyler bulacağınıza eminim. Sayfalar su gibi akıp gidiyor. Yalın ve içten anlatımı kolay okunmasını da sağlıyor. 

 Merak ettiyseniz ve hikayelerden hoşlanıyorsanız, okuyun derim.

Keyifli okumalar...

Arka Kapak Yazısı

Mevsim Apartmanı, on iki farklı öykü, bu öykülere renk katan birbirinden farklı objeler ve karakterlerle okura kapısını aralıyor. Her öykünün temelinde iyiliği, umudu ve hayatın güzelliklerini hatırlatan minik ipuçları var. Farklı öyküler ve karakterlerle insanların yaşanmışlıklarına, anılarına ve yüreklerine dokunacak bir kitap. “Lütfen kemerlerinizi bağlayınız ve koltuğunuzu dik duruma getiriniz. Mevsim Apartmanı’nda duygusal bir yolculuğa başlıyoruz.”

Yorumlar