9. Sonsuz Kitap Mutluluğu Blog Turu:Soğuk Granit - Stuart Macbride / Kitap Yorumu


Merhaba!

9. Sonsuz Kitap Mutluluğu Blog Turu'nun son yorumu ile karşınızdayım. Artemis Yayınları'na tüm destekleri için teşekkür ederiz.

Soğuk Granit kitabı polisiye ve gerilim türünde bir kitap. Benim en sevdiğim ve takip ettiğim türlerden biri. Okurken sayfaların sizi maceranın içine sürüklediği bir hikaye Soğuk Granit. Aranılan tek bir katil yok, işlenilen tek bir cinayet olmadığı gibi. Herkesin bir hikayesi var, herkesin bir intikam hırsı, canı yanan aileler katilin peşinde belki de katil olma yolunda, polis katillerin peşinde, yeni kurbanlar olmaması için çaba içinde.

Dedektif Logan, uzun bir aradan sonra görevine hızlı başlar. Üç aydır kayıp olan bir erkek çocuğu ölü bulunur. Boğularak öldürülmüş, ayrıca cinsel tacize uğramış, cinsel organı kesilerek alınmış, vahşice bir cinayete kurban gitmiş David. Çözmesi gereken tek cinayet bu değildir. Arka arkaya bulunan çocuk cesetleri Aberdeen'e karıştırır. Halk şüpheli olarak gözaltına alınan herkese katil gözüyle bakmakta, yeni bulunan her cesette, polisi suçlamaktadır.


Miller ismindeki gazeteci ise polisi zor durumda bırakacak haberler yapmakta, polislerin arasında bulunan muhbirinden aldığı bilgileri gazetenin baş sayfasında yayınlamaktadır. Hatta polisin gizli tutmakta özen gösterdiği bilgileri bile yayınlayarak, polisin kurduğu tuzakları bozmaktadır. ( Muhbiri öğrenince çok şaşıracağınızı söyleyebilirim, satırları iyi takip edin)

Finalden bahsedersek, oldukça etkileyici ve gerilimli olmuş. Sürpriz bir son yok, bu kadarını söyleyebilirim. Katil mi? O bana sürpriz oldu çünkü tahmin edemedim. Sayfaları satır gibi okuduğum sürükleyici ve gerilimli bir kitaptı. Ben çok beğendim, umarım sizler de beğenirsiniz.

Yazarın dili akıcı, insanı sıkmıyor, olayların birbirine bağlantısı ve kurgusu çok güzel. Tavsiye edeceğim kitaplar arasına girdi bile...

Keyifli okumalar,

Yorumlar

  1. Sürükleyici bir anlatımla mı başlıyor acaba ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İşlenen bir cinayetin kurbanının yani cesedin bulunması ile başlıyor. Olaylar aynı süratle devam ediyor.

      Sil
  2. Yeni bitirdim kitabı nesini beğendin acaba merak ettim çok basit düz bir kitapti şaşırdım demişsin bazı yerlerde bende buna şaşırdım herşey ortada basit bir kitap

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Her okuyucunun bir kitaptan beklentisi aynı olmadığı gibi bir kitabı okuduktan sonra beğenisi ve yorumu da farklıdır. Düşüncelerinizi paylaştığınız için teşekkür ederim.

      Sil

Yorum Gönder