Kitap Yorumu: Sonsuz Kitap Mutluluğu Blog Turu: Sen Ece Ziyagil'sin Topla Kendini / Ece Ziyagil



Herkese Merhaba!

Bir blog turumuzun daha yorum bölümüne geldik. Artemis Yayınlarından çıkan ve Ece Ziyagil imzalı kitabımız Sen Ece Ziyagil'sin Topla Kendini kendi tarzında yazılmış bir kitap. Okurken oldukça eğlendiğiniz ve bazen de kahkahalarla güldüğünüz olaylar yer alıyor kitabımızda.

Evet, soyadı ile belki de olay yaratan, gerçekten Ziyagil misiniz? diye sorularla karşılaşan Ece Hanım bizlere hamile olarak geçirdiği dokuz ayını anlatmış. Özellikle en az bir hamilelik geçiren (bu duruma kendimi de ilave etmek istiyorum) veya şu anda hamile olan tüm bayanların;

* Evet ya gerçekten böyle olmuştu / oluyor.

* Ben de bu hareketlere çok sinir oluyorum / oluyordum

* Aynı şeyleri ben de hissetmiştim / hissediyorum

* Gerçekten insanlar bu şekilde davranıyordu / davranıyorlar ve daha bir çok cümleler kuracağınız, kendi hayatının içine sokuyor sizleri. Ya da aslında okurken bu tüm hamilelerin hayatı diyerek okuyorsunuz kitabı.

Ece Hanım özellikle kitabın başlarında oldukça cesur davranmış, ama bu kitabın keyfini bozmuyor tabi ki. Çok da güzel cevap veriyor bu konuyu soranlara (bkz. Ece Hanım röportaj)

Özellikle iş dünyasındaki yeri, aynı iş yerinde çalıştığı bayanlarla olan ilişkileri, rekabetler, kıskançlıklar, hamile kaldıktan sonraki işiyle olan endişeleri o kadar içten ve doğal yazılmış ki hiç yadırgamıyorsunuz. Çünkü Ece Ziyagil hayatın ve insanların gerçek yüzlerini anlatmış kitapta.

İşte böyle Sen Ece Ziyagil'sin Topla Kendini. Daha fazla detaya girip de okumak isteyenlerin keyfini kaçırmak istemem. Umarım tadında bırakıp merak uyandırmışımdır.

İlk satırlarda da yazdığım gibi gülerek okuduğum hatta bazı bölümlerde kahkahalarla güldüğüm bir kitap. Hoş saatler geçirmek istiyorsanız tavsiye ederim. Bir de umarım Anne Ece Ziyagil'i okuruz en kısa zamanda. Çünkü Deniz'in annesi Ece'yi çok merak ediyoruz.

Keyifli okumalar...

Yorumlar