Kitap Tanıtımı: Ateşböceğinin Şarkısı - Kristin Hannah

Kristin Hannah hayranları müjde. Ateşböceği Yolu kaldığı yerden devam ediyor. Ateşböceğinin Şarkısı kitabı önümüzdeki hafta raflardaki yerini alacak. İşte kitabın kısa tanıtımı
 
Kitabın Adı: Ateşböceğinin Şarkısı
 
Yazar Adı: Kristin Hannah
 
Yayınevi: Pegasus Yayınları
 
Sayfa Sayısı: 480
 
Arka Kapak Yazısı

Ateşböceğinin unutulmaz hikâyesi devam ediyor…

Uzun zaman önce, hayatımın en kötü gecesinde Ateşböceği Yolu denen kapkaranlık bir sokakta yapayalnız yürürken ruhuma dokunan biriyle karşılaştım....
O gün bizim başlangıcımızdı. Aradan otuz yıl geçti… Tully ve Kate. Sen ve ben dünyaya karşı. Seninle sonsuza dek dost kalacağız.
Ama her hikâyenin bir sonu vardır, değil mi? Bir şekilde yola devam etmen gerekir.

Geçmişi yaralarla dolu Tully...
Fedakârlığıyla etrafına ışık saçan Kate…
Onların dostluğunu ölüm bile bozamaz.


“Ailesi için büyük bir savaş verenlerin hikâyesi… Ateşböceğinin Şarkısı sizi çok şaşırtacak.”
Publishers Weekly

“Derin ve etkileyici karakterlerin olduğu duygu dolu bir roman…”
Wisconsin Book Watch

“Fedakârlığı, sevgiyi ve affetmeyi Kristin Hannah kadar güzel anlatabilen başka bir yazar yok.”
Kristine Huntley

Yorumlar

  1. yazar bizleri göz yaşları içinde bırakmıştı.. devamını merak ediyorum.. ama tadında mı bırakmalıyım acaba?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de çok merak ediyorum. O yüzden okuyacağım. Ben devam edin derim :)

      Sil
    2. Eğer tully ile johnny arasında Bi şey olursa kitabı yırtar atarım o kadar

      Sil
  2. Ben de çok merak ediyorum 1. kitabında çok ağlamıştım ve baya etkilenmiştim şimdi sıra bu kitapta :)

    YanıtlaSil
  3. okumaya başladım.... iyi gidiyor umarım daha da güzelleşir.....

    YanıtlaSil

Yorum Gönder