2 Şair 2 Kitap...


2 Şair ve 2 Kitabını tanıtacağım. Aslında blogumu takip edenler daha önce şiir kitabı tanıtmadığımı bilir. Çünkü benim maalesef şiir kültürüm oldukça az hatta yok diyebilirim. Şiire ve şairlere tabi ki saygım sonsuz. Çünkü şiir yazmanın zor olduğunu ve bu edebi eserlerin belli bir birikimin sonucunda çıktığının bilincindeyim. Herkes şiir yazamaz ve herkes de şiir okuyamaz görüşündeyim.
Sayın Doğukan Doğan ve Sayın İbrahim Öksüz, bana mail yoluyla ulaşıp şiirleri hakkında yorumlarımı paylaşmamı rica ettiler. Öncelikle kendilerine çok teşekkür ederim. Ancak şiir konusunda birikimim olmadığı için bu konu hakkında kendimi söz sahibi bulmuyorum. Ben de kitaplarını bu şekilde tanıtmayı uygun gördüm. Umarım beni haklı görürler. Ancak okuduğum şiirlerini beğendim ve takdiri siz şiir sever takipçilerime bırakıyorum. Bence okunması gereken iki şair var karşınızda.


Sayın İbrahim Öksüz'ün ilk kitabı değil EVVEL SEVDA İÇİNDE. 17 yıllık bir birikimin eseri bu kitap. Sayın İbrahim Öksüz'ün bir çok dergide yayınlanmış şiirleri de var bu kitapta. Şiir kitabının arka kapak şiiri.

Evvel Sevda İçinde 

Bir evde çiçek varsa şiir de var demektir.
Onlar sadece yerlerini sevmez, sana aşkı da sevdirir.
Evin içinde akan ırmağı hissedebilirsin ama sesini duyamazsın.
Beri yandan duvar saatinin çıkardığı ses sana sürekli bir masal anlatır.
"Evvel Sevda İçinde, çok güzel bir kız varmış. hani sonsuza bir eklersen sen olur ya, işte o kadar güzel," diye başlayan.

Kendi masalının bir varmışını bu kitapta bulacaksın.
Bir de bakacaksın, şiirlerde biri yokmuş...


Sayın Doğukan Doğan'ın ADINI ŞİİR KOYDUM, kitabı e-kitap olarak çıkmış. Kitapta toplam 30 şiir var. Şairimizin kitabını https://www.mobidik.com/e-kitap/511/adini-siir-koydum adresinden okuyabilirsiniz. Sizinle beğendiğim bir şiirini paylaşmak istiyorum.

KIZKANÇ 

Sıcak bir Ağustos ayında; 
Saçlarına düşecek tek bir kar tanesini düşünüp, 
Eğer olur da soğuk bir kış günü ayrılırsak, 
Bir ömür boyu saçlarına karlar düşürecek olan kişiyi kıskandım. 
Sen eğer olur da’yı gerçekleştirdin ama 
Biliyor musun ben sadece bir tek sana kız kandım... 

Umarım bu iki şairimizin kitaplarını okur ve beğenirsiniz. Hepinize iyi okumalar...

Yorumlar