3. Sonsuz Kitap Mutluluğu Blog Turu: Sahra - Burcu Demet Peker / Alıntılar



"Beni sevdiğini düşündüğüm herkesin beni terk ettiği dünyamda, sevilmek istemiyorum ben artık... Hoyrat ellerime her alışımda kırılan, camdan narin bir oyuncak sevgi.
Sevgi, hayatımdan koparılarak çıkarılan insanlar demek benim için, sevgi terk edilişin ilk işareti.
"Seni seviyorum..." söyleyenin vedası bana"

♥♥♥♥♥♥

"Gözlerini gözlerime diktiğinde, alev alıyor okyanus, gök kızıla kesiyor bakışlarında"

♥♥♥♥♥♥

"Sevmek zayıflıktır... Sana hep en sevdiklerinle yaklaşırlar Sahra. Sevmek... Uçurumun ucunda açan çiçektir, asla koparma.

♥♥♥♥♥♥

"Birkaç saat önce gözlerinde şimdiye kadar hiçbir duygu görmediğimi düşündüğüm kadınımın bakışları, bugün, yanılıyorsun dercesine bin bir anlam sunuyor bana.
İstemediğim renklerle doluyor sanki sürekli. Hüznün grisi, kırgınlığın hüzünlü sarısı, şimdi çıplak simsiyah bir acı var gözlerinde. Ruhumda bir yerlerde çırpınarak soruyor susturmak istediğim sesler"




"Her şeye rağmen beni sevdiğini bilmek istiyorum. Oysa onu daha da kırar beni sevmesi. Yaşanan her an, açıldığında acı verecek bir albümdeki fotoğraf karelerinde donup kalır, biliyorum. Yine de..."

♥♥♥♥♥♥

"Sen beni yıllarca beklettin ..." diyor titreyen dudakları

♥♥♥♥♥♥

"Bir an gözleri alayla bakıyor sanki. Hemen ardından yağmur çiselemeye başlıyor derinliklerinde.
"Ben sevgiyle ne yapılır bilmiyorum ki..." diyor gözlerini kaçırarak"

♥♥♥♥♥♥

"Tarifi tüm kelimelerin ötesinde... Sanki huzur kokuyor Sahra"



Yorumlar