Kitap Yorumu: Başak Kızıltan - Kalbimin Sahibi


 Yazar Adı: Başak Kızıltan

Yayınevi: Parola Yayınları

Sayfa Sayısı: 432

Herkese merhaba!

Sevgili yazarım Başak Kızıltan'ın yeni romanı "Kalbimin Sahibi" romanını okudum ve dün gece bitirdim.

Öncelikle Başak Kızıltan'a bu romanı bizlerle buluşturduğu için çok teşekkür ediyorum. Kaleminize sağlık.

Ilgın ve Baray arasındaki yaşanan aşkı keyifle okudum. Bazen kahkahalarla güldüm, bazen hüzünlendim bazen de itiraf ediyorum ağladım. Baray ve Ilgın'ın arasındaki ilişki o kadar tatlı ve gerçekti ki, anlatılmaz okunur diyeceğim. 

Kitabın satırlarını okurken, sahneler bir bir canlandı beynimde. Başak Kızıltan o kadar güzel, sade ve yalın yazmış ki, kelimeleri okurken yaşıyorsunuz hikayeyi. 

Evet, Serkan'a üzüldüm ama yine aşk kazandı ne yapalım. Ona da hayatta mutluluklar dileyelim.

Rüya ve Bahar çok tatlılar. İkisini de çok sevdim, en az ana karakterler kadar. Rüya'nın da bir macerası olmalı bence. Barkın'ı da unutmamak gerek tabi ki. 

Daha fazla detaya girmeden toparlayayım bence. Başak Kızıltan, harika bir kitap yazmış. İçimizden birileri var bu kitapta. Belki kardeşiniz, arkadaşınız, dostunuz, sevgiliniz. Hepimizin hayatından bir parça. Özellikle aile bağlarına değinilmesi ve öneminin vurgulanması çok güzeldi. 

Elinize emeğinize sağlık Başak Kızıltan,

Yorumlar