Kitap Yorumu: Söylenmemiş Sözler - İclal Aydın

 


Yazar Adı: İclal Aydın

Yayın Evi: Artemis Yayınları

Sayfa Sayısı: 416

Herkese merhaba,

Hepimizin söyleyemediği sözleri, anlatamadığı duyguları vardır. İçimizde yaşatırız, kapatırız gözlerimizi görülmesin, dinlemeyiz anlatılanları duyulmasın diye. Yıllar geçer, bazen "keşke"lere dönüşür hayatımızda bazen de "iyi ki" lerle kalır içimizde. 

İclal Aydın'ın yeni romanında "keşke" ler olmasın demiş hayatınızda. Sevdiğinizi, özleminizi, istediğinizi atmayın içinize, söyleyin hak edenlere. Geç kalmayın!

Detaya girip, spoiler vermek istemiyorum. Karakterleri, kurgusu ve hikayesi ile keyifle okunan bir kitap. Urla'da geçen hikayemizi, geçmişten anılar, söylenenler ve söylenmeyenler zenginleştiriyor.  

Oktay'ın, Filiz'in ve özellikle de Nona'nın hikayesi çok etkileyici. Sevgiye, aşka, dostluğa dair her şey var bu hikayede. Kerem ile Zeynep'i de unutmamak gerek. Onlar bu hikayenin, Nona'dan sonra ikinci kahramanları, hatta mutluluğa giden kapıyı açanları da diyebilirim. 

İzmirli olarak, hikayenin bildiğim, gördüğüm yerlerde geçmesi ayrı bir keyif oldu benim için.

Tavsiye ettiğim kitaplar arasına girdi "Söylenmemiş Sözler" 

Keyifli okumalar...

İşte birkaç alıntı...

Birinin kalbinde ölümsüz olacaksan ya hiç yaşanmamış bir hikâyenin hiç yıpranmamış kişisi olacaksın ya da ölüsü...

Nasıl olup da bu kadar sevildiğini anlayamayanlara kızdım. Çok kızdım. Ayrılırken bir kırık da ben bıraktım. Çünkü anlamıştım, her şey unutuluyordu. Acı verenler en sona kalıyordu.

İnsan durmadan değişiyor. Büyürken, kazanırken, kaybederken. Kimse hayata başladığı, yola çıktığı gibi devam etmiyor, edemiyor. Zamana direnemiyor.

Yorumlar