2014 Yılı'nda Okumayı Planladığım Kitaplar

 
Merhaba. Daha önce sizlerle 2013 yılında okuduğum kitapları paylaşmıştım. Bugün de 2014 yılında okumayı planladığım kitapları paylaşacağım. Aslında kitapların çoğu kitaplığımda ve okunmayı bekliyorlar. Bakalım listemde neler varmış.

1- Adrenalin - Jeff Abbott

2- Antikacı'nın Dükkanı - Charles Dickens (Kitaplığımda)

3- Aşk ve Çocuk - Maeve Binchy (Kitaplığımda)

4- Deniz Feneri Yolu - Debbie Macomber

5- Duyguların Rengi - Kathryn Stockett (Kitaplığımda)

6- Evden Çok Uzakta - Kristin Hannah (Kitaplığımda)

7- Gölgede Dans - Julie Garwood

8- Güller ve Gelinler - Julie Garwood (Kitaplığımda)

9- Güllere Sor - Julie Garwood (Kitaplığımda)

10- Güller Kırmızıdır - James Petterson (Kitaplığımda)

11- İki Yabancı - Kathleen E. Woodiwiss (Kitaplığımda)

12- İyi ki Geldin - Debbie Macomber (Kitaplığımda)

13- Kulüp 1000 - Kevin Guilfoile (Kitaplığımda)

14- Melekler Korusun - Debbie Macomber

15- Rüzgarı Dizginleyen Çocuk - William Kamkawamba (Kitaplığımda)

16- Sen de Yanarsın - Julie Garwood (Kitaplığımda)

17- Sevgi Uğruna Yaptıklarımız - Kristin Hannah (Kitaplığımda)

18- Siliniş - Tess Gerritsen (Kitaplığımda)

19- Yollarımız Ayrılsa Bile - Jeffrey Zaslow (Kitaplığımda)

20- Yüzbaşının Kızı - Aleksandr Puşkin (Kitaplığımda)

21- Benim Adım Kırmızı - Orhan Pamuk (Kitaplığımda)

22- Oliver Twist - Charles Dickens (Kitaplığımda)

23- Gregor ve Gri Kehanet (Kitaplığımda)

24- Gregor ve Felaket Kehaneti (Kitaplığımda)

25- Gregor ve Kan Kehaneti (Kitaplığımda)

26- Gregor ve Sır Kehaneti (Kitaplığımda)

27- Gregor ve Zaman Kehaneti (Kitaplığımda)

Listem şimdilik bu kadar ama yıl içinde mutlaka eklemeler olacaktır. Şu anda da Binbir Gece masalları'nı okuyorum ve bitmek üzere. Ayrıca 5-9-21-22 nolu sıralardaki kitapları öncelikli okumam gerekiyor. Çünkü Pinuccia'nın Kitapları Okuma Şenliği / Kış 2013 etkinliği listemde bu kitaplar mevcut. Bakalım bu liste ne kadar değişecek. Hep beraber göreceğiz. Herkese iyi okumalar...

Yorumlar

  1. Listenizdeki son üç kitabı yani Yüzbaşı'nın Kızı, Benim Adım Kırmızı ve Oliver Twist'i okumuştum. Gerçi üzerinden çok zaman geçti ama her üçünü de çok beğenmiştim. Size de keyifli okumalar:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim. Ben de Benim Adım Kırmızı 'yı yıllar önce 1998 yılında okumuştum ama unuttum. Okuma Şenliği kapsamında tekrar okuyacağım hem de hatırlamış olurum.

      Sil
  2. Başakcım tamam listendekileri oku:) Daha fazlasını değil tamammı.
    Bu sene kimse benden fazla kitap okumasın :)
    Bu arada listemi yaptım yayınladım bile haberin olsun :)
    Sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Listene baktım da 2013 yılında beni geçmişsin, süper liste.
      2014 yılında ne olur bilmem, listeye ilaveler olabilir söz veremem :)
      İyi okumalar...
      Sevgiler ve selamlar...

      Sil

Yorum Gönder