Ayşe Kulin'in Yeni Kitabının Tanıtımı: Hayal - Ayşe Kulin

Müjde müjde müjde!!! Ayşe Kulin'in yeni kitabı 4 Şubat 2014 tarihinden itibaren tüm kitabevlerinde...
 
Dönüş kitabından sonra yeni kitabı ile Ayşe Kulin bizlerle. Ayşe Kulin hayranı olan beni bu haber çok mutlu etti. Kitapla ilgili ulaşabildiğim bilgileri sizinle paylaşayım.

Kitap Adı: Hayal
 
Yazar Adı: Ayşe Kulin
 
Yayınevi: Remzi Kitabevi
 
Sayfa Sayısı: 368
 
Fiyatı: 22TL
 
Remzi Kitabevi sayfasından alınan bilgiler şu şekilde;
 
Birinci baskı 150.000 adet!

Ayşe Kulin, Dönüş’ün ardından yeni kitabı Hayal’de 1983´ten bu yana yaşamında yer alan renkli olaylara ve ilginç anekdotlara yer veriyor.

Bu kitapta yazarlık hayaliyle başlayan bir yaşamın günümüze uzanan renkli görüntüleri yer alıyor. Özgün çizimlerle desteklenmiş olan Hayal aynı zamanda Kulin’in günümüze uzanan yazarlık serüveninin de bir öyküsü…

Ünlü işadamı Asil Nadir’den reklamcı Tunca Yönder’e; halkla ilişkiler alanının duayeni Betûl Mardin´den Rahmi Koç’a kadar iş, yayın, siyaset dünyasından pek çok tanınmış ismin yer aldığı kitap Yahya Kemal Beyatlı´nın “İnsan âlemde hayal ettiği müddetçe yaşar“ sözleriyle başlıyor.

Hayal, Kulin´in bir umuduyla son buluyor: “Bu dünyada var olduğum sürece hayal kurmaktan vazgeçmeyeceğim. Okurlarımla daha nice hayalde buluşmak üzere!“

Yorumlar

  1. Ayşe Kulin Türk yazarların içinde favorilerim arasındadır. özellikle Adı:Aylin ile ona hayran kalmıştım.
    teşekkürler yeni kitabını paylaştığın için.
    ben de bekliyorum:)
    sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benim de en sevdiğim Türk yazarların en başında gelir. Bütün kitaplarını okumaya çalışıyorum. Umarım bu kitabını da en kısa zamanda okurum.

      Sil

Yorum Gönder