Hoşgeldin SONBAHAR!!!!


 
Hoşgeldin Sonbahar! Ağaçların yaprakları ve doğa senin sayende muhteşem bir renge büründü


 
 Yakında yağmurlar da başlar. Ne güzel olur şemsiyesiz kalmak yağmurun altında. Ya da çocuğunla birlikte su birikintilerinde zıplamak :)
 
Adınla anılan rüzgarlarla uçuşur yapraklar. Saçlarımız dağılır, üşüdüğümüzü hissederiz sarılırız sevdiğimize...
 
Deniz kenarında içilen kahvelerin tadı başka oluyordu yaz mevsiminde :))
 
Olsun! Her mevsimin ayrı bir tadı var. İçimizi ısıtan bol tarçınlı salepleri de özlemiştik :) Tekrar Hoşgeldin SONBAHAR!!!
 
 
Not: Sadece fotoğraflar Webten alıntıdır.

Yorumlar

  1. Bol tarçınlı salepler!! kışın tadı sonbahırın tadı başka tabi :))
    sevgiler :*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle öyle :) Özledik kış tadlarını :))

      Sil
  2. Zonbahar bayılıyorum sonbahara en sevdiğim mevsim herhalde bi an önce yapraklar dökülmeye , rüzgar esmeye başlasa :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Doğanın en güzel renkleri ile birlikte geliyor sonbahar...

      Sil
  3. off bir sahlep olsa hiçte fena olmazmış :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de çok severim salebi. Mis gibi tarçın bol tarçınlı salep :)

      Sil
    2. ooohhh olsa da içsek yannniii :)
      ben gelen Japon misafirime bile denetmiştim çok sevmiştii (:

      Sil
  4. Ne güzel ifade etmişsin...Keyifle gelsin.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim. Umarım hepimiz keyifle geçiririz sonbaharı..

      Sil
  5. merhabalar bloğunuzu etkinlik sayesinde keşfettim ve çok beğendim

    bana da beklerim kozmetikdelisitube.blogspot.com

    sevgiler,

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Blogumu beğendiğinize sevindim. Hoşgeldiniz. Tabi ki sizin blogunuza da gelirim. Görüşmek üzere...
      Sevgiler ve selamlar...

      Sil

Yorum Gönder