Anneler Özeldir - Tüm Annelerin Anneler Günü Kutlu Olsun

“ANNE” dört harfli ve birçok bebeğin ağzından çıkan ilk kelimedir. Sıcacıktır, sizi sarar, söylerken içiniz ısınır. Basit gibi görünen ancak her harfinde farklı duygular saklayan bir kelimedir. Dünyaya geldiğiniz anda sizi saran ilk koku O’nun kokusudur. O’nun kokusu başkadır, gülüşü başkadır, bakışı başkadır, çünkü O başkadır. Çünkü O sizin ANNE'nizdir. O’nun kollarında huzur bulursunuz.

O kollar fedakârdır, koruyucudur, sevgi yüklüdür. Bir annenin çocuğunu sevmesi bu dünyada karşılıksız sevgiye tek örnektir.
Geçici değildir ve ömür boyu sürer.
Anneler günü yaklaşıyor. Her yıl Mayıs ayının 2. Pazarı “Anneler Günü” olarak kutlanır. Annelere özel bir gündür. Aslında anneler her gün özeldir. Yılın kalan 364 günü de annenize özel sürprizler hazırlayabilirsiniz.

Bu sürprizlerin en güzeli ve en özeli ne olur biliyor musunuz? Eve geldiğinizde onun boynuna sarılıp “ANNEM” diyerek öpmeniz. İşte anneler için en özel ve en güzel an budur. Nerden mi biliyorum? Çünkü ben de bir anneyim. Ben işten gelince oğlumun bana sarılıp da “ANNEM” demesi çok özel benim için. Ne kadar sinirli ve yorgun bir gün de geçirmiş olsam hepsini unutuyorum. Bu durumun başka bir özelliği de var. Ben anneme sarıldığımda artık annemin ne hissettiğini biliyorum.

Anneler gününde annenize yapacağınız en güzel şey onu hatırlamak olacaktır. Yakınınızda ise ziyaretine gitmeniz, özel bir çiçek veya bir hediye götürmeniz bu günü daha da özelleştirecektir. Aynı şehirde yaşamıyor olabilirsiniz. O gün telefon etmeniz, sesinizi annenize duyurmanız ve “SENİ SEVİYORUM ANNEM” demeniz her şeyden önemlidir anneniz için. Sizin sağlıklı, huzurlu ve mutlu bir yuvada yaşıyor olmanız ve onu hatırlamanız en büyük hediyedir sizden ona giden.

Aslında bugünü anlatmak ve bu günde neler yapabiliriz diye yazmak çok zor. Herkes farklı duygularla yaşar bu günü. Her insan, her çocuk, her yaşlı ve her genç, hiçbirinin yaşadığı duygu diğerine benzemez bu günde.

Tüm kadınların anneler günü kutlu olsun...

Yorumlar