BATAKLIKTA GECE YARISI


Merhaba! Bugün sizlere Epsilon Yayınevinden 2003 yılında çıkan bir macera kitabından bahsetmek istiyorum. “BATAKLIKTA GECE YARISI” isimli kitabımızın yazarı Nora Roberts. Nora Roberts gerek duygusal kitaplarla gerekse polisiye/ macera kitaplarıyla okurların çok sevdiği yazarlardandır. Ben en çok polisiye / macera kitaplarını okudum. Hepsini de beğenerek ve keyifle okuduğumu çok net söyleyebilirim. Gelelim kitabımıza.

Yüzyıllar öncesinde bir malikaneye önce hizmetçi olarak giden ve gönlünü evin küçük beyine kaptırıp hanım olan bir kız.
Ancak evin büyük hanımı bundan hoşnut değil. Her fırsatta kızı istemediğini dile getiriyor oğluna. Kocasının ikizi ise kardeşini hep kıskandığı ve serseri bir karaktere sahip olduğu için, kardeşinin evde olmadığı bir gece alkollü durumdayken kıza saldırıyor. Kız direnmeye çalışınca da küçücük bebeğinin önünde öldürüyor kızı. Büyük hanım olayı öğrenince örtbas edip kızın cesedini malikanenin arkasındaki bataklığa atıyorlar.

Kızın kocası eve döndüğünde de çirkin yalanlarla kandırıyorlar.

Şimdi sen kitabı anlattın diyeceksiniz. Ama yanıldınız. Çünkü asıl olaylar maceranın geçtiği yıllarda yani 21. yüzyılda gerçekleşiyor. 19. yüzyıldan kalan bu malikaneyi satın alan bir avukat Declan. Ceseti hiçbir zaman bulunamamış bir cinayet, bu cinayet avukatın aldığı malikanede gerçekleşmişse neler olur. Avukat malikaneyi aldığı günden itibaren içinde bir ürperti hisseder ve malikanede garip olaylar meydana gelmeye başlar. Avukat sizce ne yapar, malikaneyi bırakır gider mi, yoksa garip olayların sırrını çözmeye çalışır mı?

Sürükleyici macera ve biraz da gerilim içiren bu kitabı kesinlikle tavsiye ediyorum. Özellikle Nora Robetrs okuyucuları kaçırmasınlar derim

 

Yorumlar

  1. Nora R. benim de çok ama çok sevdiğim yazarlardandır.Ölüm serisi doğla olarak favorim.hazır hatırlamışken Roarke kalp kalp kalp göndereyim ^^
    Bu kitabı çok duydum ama okumaya fırsatım olmadı.Bu yorumdan sonra öne alıyorum zira merak ettim^^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle tavsiye ederim. Benim de Nora Roberts'ın ölüm serisi favorimdir. Teşekkürler...

      Sil

Yorum Gönder