Waiting on Wednesday – Çıkması İçin Sabırsızlanıyorum!!! – 10

Selam! Takip ettiğim bloglardan olan Tuğçe'nin Kitaplığında bir etkinlikle karşılaştım ve katılmak istedim. Çıkması için sabırsızlandığınız kitabı yayınlıyorsunuz. Detaylar için tıklayınız

İşte benim çıkması için sabırsızlandığım kitap. Kitap hakkında Altın Kitaplar sitesinden aldığım bilgiler aynen şöyle:

Gizli Görev Gibi Çeviri

Dünyada çok satanlar listesinde yer alan ABD'li yazar Dan Brown'ın "Cehennem (Inferno)" isimli yeni romanını, kitapla ilgili bilgiler dışarı sızmasın diye Türkiye de dahil 12 ülkeden çevirmenler gözetim altında çevirisini yaptı. Brown'ın Dante etkileşimli yeni kitabı "Cehennem"! 45 gün boyunca İngiltere ve İtalya'daki iki özel güvenlikli ofiste çevirisini yapan çevirmenler, ofislere girerken pasaportlannı güvenlik görevlilerine teslim etti. Yazarın Türkiye'deki yayıncısı Altın Kitaplar'dan üç kişi, Petek Demir, İpek Demir ve editörleri Hülya Şat imzaladıkları anlaşma gereğince yaklaşık 45 gün boyunca en yakınlanna bile İngiltere'ye neden gittiklerini söylemediler. Türkiye de dahil pek çok ülkede 14 Mayıs'ta piyasaya çıkacak kitabı çevirenlerin cep telefonu ve bilgisayarlan dahil olmak üzere elektronik eşyalarını yanlarına almaları yasaktı. Çeviriler, yayıncının tahsis ettiği ve internet erişimi olmayan bilgisayarlarda yapıldı.


 



Yorumlar