4 Ay Ne Çabuk Geçmiş :)


Merhaba! Bugün blogumu açalı tam 4 ay oldu. Zaman ne kadar çabuk geçiyor. 28.03.2013 tarihinde günlerce düşünüp açtığım blogum bugün 4. ayını bitirdi.

Bu süre içerisinde bana destek olan, yardımlarını esirgemeyen ve takipçim olarak beni yalnız bırakmayan herkese çok teşekkür ederim. Umarım hep beraber hatta daha da büyüyerek uzun yıllar beraber oluruz. Son olarak da yorumları ile benim ilerlememi sağlayan herkese de teşekkür ederim.

Her zaman beklerim, görüşmek dileğiyle....

Yorumlar

  1. öyle görünüyor ki, az zamanda çok ve büyük işler başarmışsınız :) ben de 3 aylık taze bir blogger'ım hakikaten daha dün gibi :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim. Zaman gerçekten çok çabuk geçiyor. Size de hayırlısı olsun diyorum. Güzel bir blogunuz var.

      Sil
  2. teşekkür ederim, sağolun :)

    YanıtlaSil
  3. Daha uzun yıllar keyifle paylaşımlarda bulunursun, eminim...

    YanıtlaSil
  4. Merhaba canım,
    Bloğunu yeni keşfettim ve çok beğendim. Tebrik ediyorum :))
    Seni izlemeye aldım. Bana da beklerim.
    http://fatoscatadlar.blogspot.com/
    Güzel paylaşımlarda görüşmek dileğiyle,
    İzmir'den sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim. Ben zaten takiçinizim. Görüşmek dileğiyle...

      Sil

Yorum Gönder