Kitap Yorumu: Buz Kapanı - Glenn Meade


Merhaba! Bugün size yıllar önce okuduğum bir kitaptan bahsetmek istiyorum. Kitabımızın ön bilgilerine bir bakalım;

Kitabın Adı: Buz Kapanı

Yazarın Adı: Glenn Meade

Yayınevi: Doğan Kitap

Sayfa Sayısı: 404

Benim sadece yarım günde bitirdiğim bir kitap. Sürükleyici bir macera.
Hatta bir arkadaşıma okuması için vermiştim, ertesi gün bitirdiğini söyleyip geri getirdi. Macera ve gerilim kitabı sevenler için harika bir kitap.

İsviçre Alplerine uzanan bu kitapta, babasını buzların içinde ölü olarak bulan Jennifer'ın zorlu mücadelesini anlatıyor. Soluk soluğa geçen bu mücadelede babasının neden ve kimler tarafından öldürüldüğünü bulmaya çalışan Jennifer babasıyla ilgili geçmişe dair gerçekleride öğreniyor. Jennifer gerçeklerle yüzleşebilecek mi? Babasının gerçek katillerini bulabilecek mi? Hayatı altüst olan Jennifer'ın bundan sonraki hayatında neler olacak?

Macera sevenlerin benim gibi yarım günde veya birkaç saate okuyacağı nefes nefese bir kitap. Kesinlikle tavsiye ediyorum. İyi okumalar...

Arka Kapak Yazısı

Hayranlarına bir asır gibi gelen ayrılığın ardından Glenn Meade yeni romanıyla karşınızda: "Buz Kapanı." Komplo, cinayetler, CİA, Rus Mafyası ve insanlık dramları... Jennifer, annesini esrarengiz bir olayda kaybetmiştir. Kardeşi de aynı gece kendisini tekerlekli sandalyeye bağlayacak kadar derin bir yara almıştır. Üstelik ailenin babası da ortadan kaybolmuştur. Jennifer'ın hayatı zor ve hüzünlüdür. Ancak babasının cesedi İsviçre Alplerinde donmuş olarak bulunduğunda zorluk tehlikeye dönüşecek, hayatına gerilimli bir macera hâkim olacaktır. Cesedi teşhiş etmek için çıktığı yolculuk aslında ailesinin yaşadığı dramın nedenini ve babasının gizemli geçmişini de ortaya çıkarır. Ama olaylar bununla sınırlı kalmaz. Aslında her şeyin temelinde müthiş bir komplo yatmaktadır.
Glenn Meade'in olağanüstü aksiyon yeteneği bu romanda da kendini gösteriyor. Okuyucu aralıksız bir heyecan dalgasına kaptırıyor kendini. Olaylar birbirini izliyor, kahramanlar gerçek birer kişilik olarak ortaya çıkıyor, cinayetler sanki yanı başınızda işleniyor. Ve siz bu nefes kesen kaçıp kovalamacanın tam ortasında buluyorsunuz kendinizi. "Buz Kapanı" kuruluyor, okuyucu romanın sonuna gelene kadar bu kapandan kurtulamıyor. Dikkat!

Yorumlar

  1. 400 sayfayı nasıl bir günde bitiriyonuz anlamadım gitti.Ben saatlerce kitap okurum hiç bir kitabı bir günde bitiremedim.Acaba atlıyarak mı okuyonuz yoksa ben mi çok yavaş okuyorum..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu kitap çok akıcı bir kitap olduğu için hızlı okunuyor kesinlikle. Bir kitaptan sıkılmadıkça yarım bırakmam, sonuna kadar okurum. Atlayarak okuduğum kitap sanırım yoktur. Bu kitabı kesinlikle tavsiye ederim.

      Sil
  2. Bu kitabi ve Glenn Meade'nin diger kitaplarını da okumanızi tavsiye ederim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Diğer kitaplarını okuma fırsatım olmadı. Ancak tavsiyenize uyarak diğer kitaplarını da okumaya çalışacağım. teşekkürler...

      Sil
  3. Glenn Meade'in bu kitabi oldukca akıcı fakat diger kitaplarida en az buz kapani kadar akici. Her kitabinda ayri bir seruven var ve bu seruveni takip ederken bircok sey ogreniyorsunuz:))

    YanıtlaSil
  4. ben de 509 sayfalık bir kitabı bir günden kısa sürede btirmiştim. öyle kitaplar var, okuyacağım :))

    YanıtlaSil

Yorum Gönder