Yeni Çıkan Kitap: Çoban - Ethan Cross


Selam! Herkese iyi haftalar. Hafta sonu bir gazetenin ekinde gördüğüm yeni çıkan macera - gerilim romanını size tanıtmak istedim. Macera-gerilim sevenlerin ilgisini çekeceğini düşünüyorum.

Kitabın Adı: Çoban

Yazar Adı: Ethan Cross

Yayınevi: Pegasus Yayınları

Sayfa Sayısı: 368

Arka Kapak Yazısı

Benden nefret etseler de, bana hayran olacaklar.
Beni asla unutamayacaklar. Ben geceyim ve asla kaybetmem...

Karşınızda Francis Ackerman...
Son zamanların en tehlikeli seri katili.

Şansa sonuna kadar inanıyor.

Sıradan insanlarla oynamayı seviyor. Özellikle en masumları seçiyor, tıpkı senin gibi...

Ackerman'ın oyununun bir parçası olursan önce peşine düşer, sonra seni ele geçirir. Belki yaşamana da izin verebilir, kim bilir?

Ölmek için farklı yollar var, seçim senin! Ackerman seni bekliyor...

Oyuna hazırlan!

Yorumlar