#Blogfırtınası Etkinliği 22. Gün

 
22. günde geçmişimizi düşünüp yazıyoruz. Bakalım ben geçmişimde kimmişim ve neymişim. Eğlenceli ve düşündürücü bir konu daha...

Gün 22. Geçmiş hayatınızda biriymişsiniz. Kimmişsiniz? Ne yaparmışsınız?

Geçmiş hayatımda neymişim, kimmişim bilmiyorum. Ama sanırım yapmak istediklerimden biri olabilirim diye düşünüyorum. Olabilir mi? Olabilir. Mesela...

Yazmayı sevdiğim için belki de geçmiş hayatımda ünlü bir yazardım. İmza günlerine katılıyor, hayranlarımla fotoğraf çektiriyordum. Tabi dünyanın neresinde yaşadığımı bilmiyorum ama ünümün tüm dünyaya yayılmış olduğunu düşünmek istiyorum. Her yazdığım kitap en çok satanlarda bir numara oluyordu belki de...

Macera filmlerini ve kitaplarını okumayı sevdiğim için belki de ünlü bir yönetmendim. Tüm çektiğim filmler dünya çapında gişe rekorları kırıyordu. Ya da bu tip filmlerde oynayan aktör / aktrist (bayan mıyım, erkek miyim bilmiyorum) olabilirim. En hareketli sahnelerde dublör kullanmadan oynayan tek oyuncu olabilirim mesela...

Dans etmeyi seviyorum. Küçükken balerin olmayı da çok arzulamıştım ama olmadı. Belki de geçmiş hayatımda çok ünlü bir balerin veya dansçı olmuşumdur. Tüm dünya benim gösterilerimi izlemeye sıraya giriyordur, gösterilerim kapalı gişe oynuyordur, olabilir mi, olabilir...

Kitapları ve kitap okumayı çok sevdiğim için belki de bana ait kitaplardan büyük bir kütüphanem vardı ve ihtiyacı olan herkese açık bu kütüphanede okuma sevgisi aşılıyordum. Kütüphanede okuma günleri ve söyleşiler düzenliyor, okudukları kitaplar hakkında fikirlerini dile getirebilecekleri serbest saatler düzenliyordum kitapkurtlarına mesela...

Şimdi dönüp baktım da bu yazıda dikkatinizi çeken bir şey oldu mu? Benim oldu. Ne kadar mütevazi bir yazı yazmışım. Geçmiş hayatımda bir çok meslek olmuşum ama hepsinde de dünya çapında ünlüymüşüm vay be.

Neyse geçmişimde ne olduğumu bilmiyorum ama umarım gelecek bizlere güzel günler gösterir hem bize hem de çocuklarımıza...

Yorumlar