6 SANİYE


Evet. Bugün yine gerilim, macera, polisiye içinde her türlü hareketi barındıran bir kitaptan bahsedeceğiz. Kitabımız Pegasus Yayınevin’den. 2011 yılında piyasaya çıkan kitabımızın adı “6 SANİYE” Yazarımız Rick Mofina.

Kitabı internetten kitap satışı yapan bir sitede görmüştüm. Arka kapak yazısından etkilenerek kitabı sipariş ettim. Kitabımız biraz kalın. Bitiremem diye endişelenmeyin. Çünkü kitap o kadar sürükleyici ki, elimden bırakayım diyemiyorsunuz. “6 SANİYE” ismi bana başta bir anlam vermemişti. Ancak, kitabın son bölümünde isminin neden “6 SANİYE” olduğunu anladım. Gerilim dolu satırlarda kendinizi kaybedeceğiniz bir kitap. Uzun süre etkisinden kurtulamayacağınız kadar derin ve inanılmaz olaylar gizli.

Yazar Rick Mofina’nın daha önce başka kitabını okumamıştım. Akıcı bir anlatım var kitapta. Olayları saniye saniye yaşıyorsunuz. Özellikle de son bölüm, akıllardan çıkmayacak kadar etkileyici.

Kitabın arka kapak yazısı aynen şöyle.

ÜÇ YABANCI, BİR KOMPLODA KARŞI KARŞIYA GELİR.
BU KOMPLO DÜNYAYI DEĞİŞTİRECEKTİR, YALNIZCA 6 SANİYE İÇİNDE.
DÜNYAYI DEĞİŞTİRECEK KOMPLO GERİ SAYIMDA...
Cennette kendisine vadedilen yere ulaşmak isteyen, intikam arzusuyla dolu bir kadın.
Irakta canice bir saldırıda kocası ve oğlu öldürülen bir hemşire, dehşet dolu bir çatışmada bir Amerikalının hayatını kurtarır.
Ailesinin yok edilmesinin intikamını almak isteyen kadın, bu adamın yardımı olacağına inanmaktadır.
Kaçırılan çocuğunu bulma konusunda çaresiz, acı içindeki bir anne.
Kaliforniyada bir anne, oğlunu almak için okula gider; ancak kadının kocası oğullarını ondan önce okuldan alarak kayıplara karışmıştır.
Yaptığı hatanın kefaretini ödemek isteyen bir dedektif.
Geçmişiyle boğuşan, görevinden izinli bir polis, küçük bir kızın ölümü üzerine kendi soruşturmasını başlatır. Bu soruşturma adamı, tarihin akışını değiştirecek bir olayın geri sayımının başladığı bir okula sürükler.







Yorumlar